Online Games Hacking

World Of Warcraft-Counter Strike Source-Call Of Duty MW3-BF3

Online Games Hacking

World Of Warcraft-Counter Strike Source-Call Of Duty MW3-BF3

Wpe Filters


Filter vase fahmidan e zaban e Hord to ally va ally to hord

Download

http://www.mediafire.com/?arj6mxblhdirx7n

Filter Copy Item
 
Download

http://www.mediafire.com/?vdyxe5bcyzbdq9j

Shaman Filters For spell power and hp... ( But i cant Upload Video):D

Download

http://www.mediafire.com/?z881iuy776lti51


Other Filters

Download

http://www.mediafire.com/?1a0zdw8pt189z07

Talent Filter ( not working for all servers) :D
Ino bayad vaghti ke mikhayi Talent 5x bedi Tike Filter 5 bezani.... va

Download

http://www.mediafire.com/?prz1dpdt17yfzdp

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهاد دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام

مرسی
بعد دانلود اینی که زبون هورد هارو میفهمه باید چیکارش کنم؟!!!!

salam, bayad Wpe prof baz koni bad Filtere uno Load koni ba Wpe pro,bad 2ta filter e miyad ke yeki Hord hear ally va un yeki bar ax ...

دوست پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ق.ظ

سلام لطفا این فیلتر هایی که گذاشتید رو یه توضیحی برایش بگید تا بدونیم هر کدوم کجا و برای چه وقتی استفاده باید بشه و چیکارش کنیم

اون زبون هورد و الاینس خیلی خوب بود

Salam,vase Copy item Video gozasthim too weblog ...,Hamin alan Ye Video vase Spell Power va hp... Shaman Ye Video mizaram Vase Download

دوست پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

اقا خیلی ممنون که زود پیام ها رو می خونید سوال دارم
برای کلاس های دیگه بازی هم فیلتر دارید ؟؟

مثلا dk

و اگر لطف کنید توضیح متنی و ویدیو همراه بزارید برای همه ی فیلتر ها واقعا شاهکار کردید

Hatman peygir misham age chizi bood say mikonam bezaram age ke nabood ... :P

دوست پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام این فیلتر های کلاس های مختلف دقیقا برای چیه و vendor هک و equip هک رو چطور استفاده کنیم ؟

salam Vendor hamun e ke itemo mitooni az shop begiri vali fix shode bazi servera ham migire vali faghat neshoon mideh made baget ke hamash alaki e ,

Equuip ham ke masalan sword o use mikoni jaye Chest ... Test kardam male man nashod ...

دوست جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

واسه dk چیزی دارین ؟؟
فیلتر خوب

na haji sharmande

کمک یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام خسته نباشید
آقا همه ی فیلتر ها بجز فیلتر Language اونم مثلا من الینس هستم برم هورد اونا و من زبون همدیگر رو میفهمیم اما اونیکی ها اصلا کار نمیکنن
آقا این همه فیلتر رو ولش
یک فیلتر بزار که Double Damage باشه ینی 1 لول میزنی 2تا اتک با هم بده
یا اینکه بگو چطوری اینارو نبدیل کنم به فیلتر PATCH 4.3.4
من تو MONSTER-WOW بازی میکنم
لطفا کمک کنید
تنها یک فیلتر اونم Double Damage اگر هم نتونستین اشکال نداره فقط بگید چطوری به 4.3.4 تبدیل کنم فیلتر ها رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد